Olsztyn dn., 18.09.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający
Warmińsko – Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie,
ul. Artyleryjska 3B, 10-10-165 Olsztyn
tel: 89 527 62 03 wew. 46 kom. 690 347 900
e-mail: sekretariat@warminsko-mazurska.ohp.pl
2. Przedmiot zapytania ofertowego:
„Zakup usługi sprzątania pomieszczeń jednostki MCK/HP w Piszu”
3. Termin realizacji zamówienia:
Od 01.10.2024r do 31.12.2024r.
4. Oferta powinna zawierać:
- Wypełniony i podpisany formularz ,, OFERTA” , w którym musi być przedstawiona cena netto, brutto, kwota VAT oraz dane firmy składającej ofertę na zakup usługi.
-
5. Kryterium wyboru oferty
Przy wyborze ocenie oferty Zamawiający będzie stosował kryterium - 100% cena
6. Wybór wykonawcy realizującego zlecenie:
Zamawiający wybierze wykonawcę na podstawie złożonych ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranego wykonawcę i pozostałych oferentów nie później niż w terminie 5 dni kalendarzowych od daty terminu końcowego składania ofert.
7. Miejsce, sposób oraz termin składania ofert
Oferty zawierające powyższe informacje należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@warminsko-mazurska.ohp.pl w terminie do dnia 25.09.2024r., z dopiskiem –
„Zakup usługi sprzątania pomieszczeń jednostki MCK/HP w Piszu”
8. Osoba kontaktowa ze strony Zamawiającego:
Jarosław Ceckowski – 690 347 900
Załączniki:
Zał. nr. 1 – Wzór umowy
Zał. nr 2 – Miesięczny protokół odbioru usług sprzątania
Zał. nr 3 - Wykaz pracowników świadczących usługę sprzątania
Zał. nr 4 - Wykaz środków czystości i środków higienicznych
Zał. nr 5 - Druk oferty
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP