Olsztyn, 17.01.2025r.
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP
ul. Artyleryjska 3 b, 10-165 Olsztyn
ZAPYTANIE OFERTOWE
Warmińsko – Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy zaprasza do złożenia oferty cenowej zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie trybem przeznaczonym dla zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza równowartości kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych tj. 130.000 zł netto
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć z zakresu terapii indywidualnej i/lub grupowej dla młodzieży OHP prowadzonych w Ośrodkach Szkolenia i Wychowania OHP w Pasłęku, Mrągowie i Ostródzie.
Nr części |
Jednostka |
Adres jednostki |
Liczba godzin |
A |
Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Pasłęku |
ul. Westerplatte 20, 14-400 Pasłęk |
175 |
B |
Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Mrągowie |
ul. Przemysłowa 11, 11-700 Mrągowo |
150 |
C |
Ośrodek Szkolenia i Wychowania w Ostródzie |
ul. Sienkiewicza 9, 14-100 Ostróda |
75 |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Termin realizacji zamówienia: 15 luty -12 grudnia 2025
Kod CPV 85121270 – 6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne.
UWAGA ! Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane lub wszystkie części zamówienia.
II. Warunki zamówienia:
1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą – psychologiem/pedagogiem legitymującym się wykształceniem wyższym psychologicznym/pedagogicznym, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w świadczeniu zajęć z zakresu terapii w formie socjoterapii/ psychoedukacji/ treningu umiejętności społecznych dla młodzieży wykazanej osoby nie może być krótsze niż 2 lata od daty składania ofert.
2. Wykazana osoba musi wykonywać przedmiot zamówienia, jej zamiana jest możliwa wyłącznie
w wyjątkowych sytuacjach, w uzgodnieniu z Zamawiającym.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał kadrę zaangażowaną w realizację zamówienia.
4. Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje kadrą, posiadającą niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca składa dokument w postaci wykazu osób (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).
5. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, dane zawarte w załączniku nr 3 odnosić się będą do wszystkich części zapytania ofertowego (nie ma potrzeby składania oświadczenia osobno dla każdej części zapytania).
6. Jeden psycholog/pedagog/psychoterapeutą może być wykazany maksymalnie do jednej części postępowania, jeśli Wykonawca składa ofertę do większej ilości części niż jedna.
7. W przypadku składania oferty na jedną część Wykonawca dysponuje jednym psychologiem/pedagogiem/psychoterapeutą spełniającym warunki postępowania wskazane w punkcie 1.
8. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
WAŻNE! Wraz z wykazem osób, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie
z Krajowego Rejestry Karnego dla każdej z wymienionych w wykazie osób, wydane nie później niż 1 (jeden) miesiąc przed złożeniem oferty.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKLUCZENIA WYKONAWCY
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), tj.:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 8 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
III. Kryteria oceny ofert:
2. Zamawiający dokona oceny oferty na podstawie kryterium:
1.1. cena – 80 % wagi oceny
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium „cena” wynosi 80 pkt. Najwyższą liczbę punktów (80) otrzyma oferta zawierająca najkorzystniejszą (najniższą) cenę a każda następna odpowiednio mniej zgodnie ze wzorem:
C = C min/Co x 80 pkt
gdzie:
C – ilość punktów za kryterium cena,
Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Co – cena oferty badanej.
1.2. Dodatkowe umiejętności – 20% wagi oceny.
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium dodatkowe umiejętności wynosi 20 pkt. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: - 1 dodatkowe uprawnienia – 10 pkt, - 2 dodatkowe uprawnienia i więcej – 20 pkt.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + ZN
gdzie:
P - łączna liczba punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
ZN- liczba punktów uzyskanych w kryterium „dodatkowe umiejętności”
IV. Przygotowanie i złożenie oferty:
1. Termin składania ofert: do 30.01.2025 r. do godziny 14.00.
2. Ofertę w postępowaniu należy przesłać w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty email, na adres sekretariat@warminsko-mazurska.ohp.pl, tytuł wiadomości: „Oferta cenowa na wsparcie terapeutyczne”.
3. Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru Formularza Oferty stanowiącego załącznik
do niniejszego rozpoznania cenowego (załącznik nr 2) oraz wzorów pozostałych załączników od nr 3 do nr 5. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach, z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w przygotowanych wzorach, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na objęte niniejszym postępowaniem zamówienie. Złożenie więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
5. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w języku polskim składa się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej.
6. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo aby oferta nie budziła wątpliwości co do swojej prawdziwości.
7. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i dołączone do oferty.
8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Termin związania ofertą:
a) Wymagany termin związania ofertą wynosi maksymalnie 30 dni,
b) Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach jest pani Karolina Mrówczyńska, tel. 89 527 62 03 w. 26
VI. Pozostałe postanowienia
1. Zamawiający odrzuci ofertę, w szczególności jeżeli:
1.1. została złożona po terminie składania ofert lub została złożona w inny sposób niż został określony w zapytaniu ofertowym;
1.2. została złożona przez Wykonawcę, który:
a) podlega wykluczeniu z postępowania lub
b) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, lub
c) nie złożył w przewidzianym terminie wymaganych oświadczeń;
1.3. jest niezgodna z przepisami prawa;
1.4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
1.5. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
1.6. została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1233 ze zamianami);
1.7. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
1.8. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
1.9. Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki.
2. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w szczególności jeżeli:
1.1. nie złożono żadnej oferty;
1.2. wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
1.3. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
1.4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
1.5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyn.
4. Od sposobu rozpatrzenia ofert nie przysługuje odwołanie. Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
5. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
6. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca nie przystąpi do podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
7. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, omyłek rachunkowych , innych omyłek niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
8. Jeżeli zaoferowana cena wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny.
9. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień
oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
10. Wykonawcy uczestniczą w zapytaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania ofertowego.
VII. Obowiązek informacyjny
1. Administratorem danych jest Komendant Wojewódzki Warmińsko-Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą przy ul. Artyleryjskiej 3B, 10-165 Olsztyn, tel. 89 527 62 03, adres e-mail: sekretariat@warminsko-mazurska.ohp.pl.
2. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@warminsko-mazurska.ohp.pl
3. Administrator może przetwarzać dane:
1. wykonawców, w tym dostawców oraz potencjalnych dostawców;
2. wspólników, pracowników, przedstawicieli ustawowych oraz reprezentantów
i pełnomocników ww. kontrahentów, w tym osób kontaktowych ujawnionych.
4. Administrator może przetwarzać dane podane bezpośrednio przez kontrahentów lub osoby występujące w ich imieniu, takie jak:
1. imię i nazwisko, nazwa wykonawcy, adres prowadzonej działalności oraz inne adresy korespondencyjne;
2. numery rejestracyjne we właściwych rejestrach;
3. dane kontaktowe (numer telefonu, adres email);
4. dane dotyczące statusu w strukturze wykonawcy (np.: funkcja, stanowisko, zakres uprawnień)
5. dane dotyczące składanej oferty;
6. dane dotyczące kwalifikacji i uprawnień zawodowych.
5. Ponadto Administrator może, w niezbędnym zakresie podyktowanym potrzebą weryfikacji potencjalnego wykonawcy, pozyskiwać dodatkowe informacje ze źródeł ogólnodostępnych, takich jak prowadzone na podstawie przepisów prawa rejestry gospodarcze i zawodowe (np. CEIDG, KRS).
6. Zgromadzone dane osobowe, o których mowa w pkt 1 będą przetwarzane na podstawie:
1. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą. Podanie danych koniecznych dla związania umową lub jej realizacji i rozliczenia jest obowiązkowe. W tym celu Administrator może przetwarzać dane osobowe w okresie archiwizacji na podstawie odrębnych przepisów;
2. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, gdy przetwarzanie tych danych będzie niezbędne dla realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa tj. przeprowadzenia postępowania
o zamówienie publiczne, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 68 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz wewnętrznego zarządzenia Administratora danych. Podanie danych jest obowiązkowe,
a obowiązek wynika z przepisów prawa oraz obowiązującego zarządzenia. W tym celu może Administrator może przetwarzać dane osobowe w okresie archiwizacji na podstawie odrębnych przepisów;
3. dla realizacji uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Takimi uzasadnionymi interesami są np.: prowadzenie bieżącej komunikacji; prowadzenie korespondencji w zakresie podejmowanych działań gospodarczych, weryfikacja tożsamości osób działających na zlecenie; ustalenie, dochodzenie i ochrona roszczeń wynikających
z prowadzonej działalności oraz ochrona przed takimi roszczeniami – w czasie uwzględniającym okresy wygaśnięcia poszczególnych roszczeń.
7. Administrator może ujawnić dane osobowe:
1. podmiotom i osobom działającym na zlecenie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie wsparcia prawnego, informatycznego
i organizacyjnego;
2. organom państwowym, na podstawie przepisów prawa w ramach prowadzonych postepowań;
3. podmiotom uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa, w tym między innymi na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
8. Przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania oraz prawo do ich usunięcia – po okresie archiwizacji, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych – w granicach określonych zgodnie z art. 15-22 RODO.
9. Przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z prawem.
VIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Opis przedmiotu zamówienia
2. Formularz oferty
3. Wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia
4. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków
6. Wzór umowy wraz z Kartą Czasu Pracy
WOJEWÓDZKI KOMENDANT
OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY
Jarosław Pieniak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP